سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی
  • محمدعلی مقامی ( پنج شنبه 88/6/5 :: ساعت 12:26 صبح)

  • به نام خدا

    نیش زنبور

     

     

     

    منبع : روزنامه اتریشی انگلیسی زبان آسترین تایمز سه شنبه 3 مرداد ماه 1388

     

    یک سر آشپز در شمال اتریش پس از آن که زنبور دهانش را گزید،روانه بیمارستان شد.این مرد 33 ساله متوجه نشده بود که زنبور به درون نوشابه اش پریده است و لاجرعه نوشابه را سر کشید.

    این مرد بلافاصله اظهار ناراحتی کرد و صاحب رستوران اورژانس را خبر کرد و به بیمارستان منتقل گردید،در حالی که عکس العمل های آلرژیک در وی آشکار شده بود.

    کارشناسان می گویند که اگر زنبور دهان یا گلوی کسی را نیش بزند،می تواند کشنده باشد و ورم کردن محل نیش زدگی می تواند منجر به تنگی نفس یا خفگی گردد.

    بر اساس نوشته این روزنامه هفته پیش،یک مرد 70 ساله در شمال اتریش سه روز پس از آن که زنبور لبش را نیش زد فوت نمود.دو هفته پیش یک زن 77 ساله اتریشی پس از آن که زنبور او را گزید بر اثر حمله قلبی درگذشت.زن دیگری پس از زنبور گزیدگی در پشت سر و گردن ،به دنبال عکس العمل های آلرژیک دار فانی را وداع گفت.

    یک زن 45 ساله نیز سه هفته پیش به علت آن که هفته قبلش دچار زنبور گزیدگی شده بود پس از ظاهر شدن عکس العمل های آلرژیک دچار اختلال در دستگاه گردش خون شد و عمرش را به شما داد.

    و بالاخره در اوایل این ماه یک سوسیال دمکرات 60 ساله اهل شمال اتریش که با دوستش در حال قطع یک درخت بود،پس از آن که به لانه زنبورها آسیب رساند،مورد حمله صدها زنبور قرار گرفت و جان را به جان آفرین تسلیم نمود.

    پی نوشت 1:به هموطنان عازم اتریش توصیه می شود قبل از مسافرت واکسن نیش زنبور را نوش جان نمایند.

    پی نوشت 2:در هنگام نوشیدن نوشابه و امثال آن از عاری بودن آن از وجود زنبور اطمینان حاصل فرمایید.

    پی نوشت 3:همانطوری که دست انتقام الهی یقه سوسیال دمکرات 60 ساله اتریشی را گرفت،در این ماه عزیز از درگاه ربوبیتش مسئلت داریم گله هایی صدهزار تایی از زنبورهای فوق الذکر را بر سر کسانی نازل فرماید که خود را به اصطلاح سیاستمدار    و نخبه می دانند،ولی مرتب برای حفظ منافع شخصی و خانوادگی و گروهی ،چوب لای چرخ انقلاب و دولت خدمتگزار می نهند.(آمین)

     

    اگر مایلید متن کامل خبر را به زبان انگلیسی بخوانیداینجا را کلیک فرمایید.

     

    تا مطلب بعد خدا نگهدار

     

    mamaghami@yahoo.com 

    mamaghami@gmail.com



  • کلمات کلیدی : نیش زنبور، austriantimes


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    روز و هفته معلم گرامی باد
    یلدا به کام شما باد
    اطلاعیه
    عکس های فسای قدیم-
    حیوانات و مدرنیته
    توهم و تخیل
    توجه
    [عناوین آرشیوشده]