سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی
  • محمدعلی مقامی ( چهارشنبه 86/12/1 :: ساعت 12:0 صبح)

  •  

    به نام خدا

    خون همسر به جوش آمد !!!



     

    خون همسر به جوش آمد.بانویی در خروش آمد.

    زمانی که یکی از وبلاگ نویسان مرد پست منتخبی را به همسرش نشان داد،آنچنان همسر وی بر آشفته شد که نزدیک بود کار به سی سی یو بکشد.

    به گزارش" مقامی نیوز" ، همسر این وبلاگ نویس مرد،خون مسئولین سایت پارسی بلاگ را که چنین پستی را در ستون" نوشته های منتخب" قرار داده اند،مباح دانسته است.

    جریان از این قرار است که یکی از بانوان وبلاگ نویس پستی را تحت عنوان"فواید چند همسری برای زنان"به رشته تحریر در آورده است و در آن از چند همسری مردان به عنوان پدیده ای سودمند برای بانوان یاد کرده است.

    همسر وبلاگ نوبس مرد شدیدا با این مطلب برخورد نموده و با دلایل محکم آن را رد نموده است.

    نویسنده مطلب گفته است: در خانواده چند همسری،امکان بیشتری برای شغل خارج از منزل زنان وجود دارد و وظیفه نگهداری فرزندان بین چند نفر تقسیم می شود.همسر معترض گفته است: که اولا داشتن شغل خارج از منزل برای بانوان آش دهان سوزی نیست.علاوه بر این اگر همه بانوان منزل ، هوای کار بیرون از منزل به سرشان بزند،آنوقت این حرف،حرف بیهوده ای خواهد بود.

    نویسنده مطلب گفته است: ازدواج با مردان متاهل بدین معنی است که زنان ، خطر کمتری می کنند،زیرا همسرشان توانایی خود را در رابطه مشترک اثبات کرده است.همسر معترض گفته است:چه معلوم که مرد به علت عدم موفقیت در این رابطه مشترک مبادرت به ازدواج مجدد ننماید.


    نویسنده مطلب گفته است:امکان ازدواج های بعدی برای مردان ،استحکام خانواده را افزایش می دهد.همسر معترض گفته است:تا حالا چند خانواده را سراغ دارید که به علت ازدواج مجدد مرد،همچون بساط شوروی سابق از هم نپاشیده باشد و با استحکام پا بر جای مانده باشد ؟!


    نویسنده مطلب گفته است:اگر زن جذاب تری پیدا شود،مرد می تواند او را هم به زندگی اضافه کند ، بدون این که زنان دیگر را ترک نماید.همسر معترض گفته است:آن وقت مثال آن مرد ، همانند مثال وبلاگ نویس های چند وبلاگه است.

    نویسنده مطلب گفته است:چند همسری ، به زنان این امکان را می دهد که دوستان خوبی داشته باشند.(منظور ، دیگر بانوان آن مرد است).همسر معترض گفته است:به حق چیزای ندیده و نشنیده.!


    در پایان لازم است خدمت همه دوستان وبلاگ نویس، بخصوص بانوی گرانقدری که مطلب فوق الذکر را نوشته اند ،و بازدید کنندگان ارجمند این نکته را خاطر نشان نمایم که بنده به عنوان مدیریت این وبلاگ شخصی به هیچ وجه در مورد آن مطلب موضع گیری خاصی ندارم.موضع گیری این جانب کاملا ممتنع می باشد.این پست را هم تا حدی به هدف پایبندی به وظیفه خبر رسانی و(پیش خودمان نیمه محرمانه بماند)تا حدی هم به علت فشارهای بعضی عناصر داخلی به رشته تحریر در آوردم. خوانندگان مطلب هم ، چه حضرات مذکرین گرانمایه و چه علیا مونثات بزرگوار ، اگر نظرخاصی در مورد مطلب دارند می توانند خطاب به شخص معترض بیان فرمایند.من عادت ندارم در چنین بحث های خطرناکی وارد شوم و خطر نمایم.به قول معروف: خر ما از کره گی دم نداشت.


    تا مطلب بعد خدا نگهدار..


                                               پست الکترونیکی: 

    mamaghami@gmail.com
    mamaghami@yahoo.com
      
     



     


     



  • کلمات کلیدی :


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    روز و هفته معلم گرامی باد
    یلدا به کام شما باد
    اطلاعیه
    عکس های فسای قدیم-
    حیوانات و مدرنیته
    توهم و تخیل
    توجه
    [عناوین آرشیوشده]