سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی
  • محمدعلی مقامی ( شنبه 89/3/1 :: ساعت 12:36 صبح)

  • به نام خدا

    به همایش رفتیم و برگشتیم

     

     

    کارتی که در عکس فوق به درخت پرتقال منزلمان حلق آویز شده است،کارت شرکت در همایش پارسی بلاگ است.عمل حلق آویز کردن این کارت سه دلیل عمده دارد.

    1- جنبه تنبیهی

    دیروز پنجشنبه 30 اردیبشت ماه 1389 از ساعت 3و20 دقیقه بعد از ظهر یعنی ده دقیقه قیل از زمان رسمی شروع همایش،تا دقایقی بعد از ساعت هفت و نیم ،این کارت در سالن اجتماعات شهرداری منطقه 9 تهران وبال گردن من مادر مرده بوده است.برخلاف خیلی از همکاران وبلاگ نویس شرکت کننده که بنا به دلایل مختلفی از به گردن انداختن کارت مذکور امتناع فرمودند،فکر کردم که برای نشان دادن حد اقل قدردانی از برگزارکنندگان این گرد هم آیی،بهتر است تا پایان مراسم،آنرا بر گردن باریک تر از موی خود داشته باشم.امروز که به شهر و دیار خود برگشتم خواستم با حلق آویز کردن آن به درخت پرتقال انتقامم را از این کارت گرفته باشم.

    2- جنبه شفاف سازی

    چون در مطلب قبلی خود تحت عنوان(به همایش می رویم)،بچگی کرده و کارت مردم ،یعنی کارت فرضی شرکت در همایش را از سایت پارسی بلاگ جعل کرده و نسخه ای از آن را به نام خودم تهیه کرده بودم،خواستم وبلاگیان همه با حلق آویز بودن آن به درخت پرتقال متوجه شوند که این کارت از آن کارتهای جعلی و فتوشاپی نبوده،بلکه کارت حقیقی و راست راستکی شرکت در همایش می باشد.

    3-جنبه خرافی

    همانند افراد عامی و خرافی زمانهای پیشین که برای مراد گرفتن به بعضی (درختان به زعم آنان مراددهنده) پارچه و امثال آن می بستند،فکر کردم که با آویران کردن کارت ،شاید درخت پرتقال مراد بدهد و بزودی دوباره همایش پارسی بلاگ داشته باشیم.

    از این صغری کبری چیدنها که بگذریم فرصت خوبی بود که از محیط مجازی بیرون بیاییم و در دنیای حقیقی و واقعی دوستان را زیارت کنیم.بعضی از همکاران محترم با اسم و رسم حقیقی و بعضی با نام وبلاگی افتخار آشنائیشان را پیدا کردیم.بعضی هم به دلایلی که برای خودشان داشتند چه به شکل مجازی و چه به شکل حقیقی خود را به هیچ کس معرفی ننمودند.

    تا یادم نرفته لازم می دانم به کلیه همکارانی که مطلبشان منتخب گردید تبریک بگویم.

    انشاءالله تک تک آنها این تبریک همگانی را از حقیر قبول فرمایند.

    عکسی که در زیر می بینید آقای محمود عراقی مدیر محترم وبلاگ به نام خدا را در کنار بنده نشان می دهد.افتخار آشنایی ایشان را در همایش پیدا کردم.

    عکس بعدی را هم در پایان همایش با جناب آقای مهندس فخری مدیر محترم پارسی بلاگ گرفته ام.

    و عکس آخر هم بنده و آقای فخزی و آقای عراقی را نشان می دهد.

    در پایان از همه همکاران محترم که در محل همایش به اینجانب ابراز لطف فرمودند و از مسئولین محترم پارسی بلاگ که امکان این همایش را فراهم نمودند تشکر می کنم و برای همگان موفقیت و بهروزی آرزو می نمایم.

     

    mamaghami@yahoo.com 

    mamaghami@gmail.com

     



  • کلمات کلیدی :


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    روز و هفته معلم گرامی باد
    یلدا به کام شما باد
    اطلاعیه
    عکس های فسای قدیم-
    حیوانات و مدرنیته
    توهم و تخیل
    توجه
    [عناوین آرشیوشده]