سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی
  • محمدعلی مقامی ( چهارشنبه 89/2/1 :: ساعت 3:40 عصر)

  • به نام خدا

    کودک بنزین خوار

    همینطور که در دنیای رسانه وبگردی می کردم.خبر سوخته ای تحت عنوان کودک دوگانه سوز توجهم را جلب کرد.سوخته از این نظر که در تاریخ پنجشنبه 16 مهرماه 1388 این خبر طی شماره 100919448130 در جام جم آنلاین درج گردیده است.اما برای کسانی که قبلا آن را ندیده یا نشنیده اند. بسیار جالب خواهد بود.

    جریان از این قرار است که در روستای صفرا بسته شهرستان اشرفیه کودک 6 ساله ای تشریف دارند که در این دنیای وانفسای سوخت،به جای آب یا نوشابه،بنزین نوش جان می فرمایند.ایشان آنچنان به خوردن بنزین وابسته شده اند که اگر لحظه ای بنزین از محضرشان دریغ شود،روال عادی حیات و رفتارشان مختل می گردد.

    پدر محمد آقا به دفتر مرکزی خبر فرموده اند که آقا زاده شان از سن 2 سالگی به خوردن بنزین عادت داشته است به طوری که امروز به هیچ وجه قادر به ترک آن نیست و اگر بنزین از ایشان دریغ گردد اقدام به گدایی بنزین از موتورسواران یا برداشتن پنهانی بنزین از موتورسیکلت ها می فرمایند.

    مادرشان هم گفته اند که هنگامی که این کودک را حامله بوده اند از بوی بنزین خوششان می آمده است.

    پزشک معالج این آقازاده هم گفته اند که این کودک کاملا سالمند و هیچگونه عوارض ناشی از بنزین خواری در ایشان یافت نمی شود.

    همسایگان گفته اند محمد بچه ای سالم است و وقتی که برای خوردن بنزین لج

    می کند آرامش محل را به هم می زند.

    پس از خواندن این خبر فکر کردم که عجب دنیای عجیب و غریبی است.یک خانواده مانند این مورد ،دارای آقازاده ای بنزین خوار می شوند به طوری که در این گیرو دار خوشه بندی یا باید برای فرزند دلبندشان تقاضای کارت سوخت نمایند،یا بودجه قابل توجهی را به خرید بنزین آزاد برای وی اختصاص دهند و از طرفی خانواده هایی همراه با فرزندان خود زمین خوار،آهن خوار و همه چیزخوار می شوند.

     



    mamaghami@yahoo.com 

    mamaghami@gmail.com

     



  • کلمات کلیدی : کودک بنزین خوار


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    روز و هفته معلم گرامی باد
    یلدا به کام شما باد
    اطلاعیه
    عکس های فسای قدیم-
    حیوانات و مدرنیته
    توهم و تخیل
    توجه
    [عناوین آرشیوشده]