سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی
  • محمدعلی مقامی ( جمعه 86/8/11 :: ساعت 5:0 عصر)

  •                            به نام خدا  

                                   یاد دوستان وبلاگ نویس
      
     
    اگر در زمره کسانی هستید که وبلاگ شما حد اقل چند ماهی از عمر مبارکش می گذرد،آیا تا کنون به این فکر افتاده اید که در روزهای اول تشکیل وبلاگتان یا این که چند ماه پیش کسانی بودند که به وبلاگ شما سر می زدند و دیگر خبری از آنها نیست؟من به این فکر کرده ام.آیا به این فکر کرده اید که در این دنیای مجازی به سراغ آنها بروید و از حالشان جویا شوید؟من این فکر را جامه عمل پوشاندم.شاید بعضی این کار مرا اتلاف وقت تلقی کنند.و راستی راستی وقت زیادی را می گیرد.اما من این کار را شروع کرده ام،گرچه در اثنای راه هستم،ولی قصد دارم به یاری خدا تا حد امکان آنرا جلو ببرم.از اولین پست هایم شروع کرده ام.به سراغ کسانی رفتم که مدت زیادی از آنها خبری نیست.در انجام این کار با موارد خیلی جالب و گهگاهی حزن انگیز مواجه شدم.

    قبل از هر توضیح دیگری لازم است خدمت دوستان خوبم عرض کنم(گرچه خیلی از دوستان ممکن است بدانند) که در سال گذشته روزهایی قبل از این که من وبلاگ خود را تشکیل دهم،یکی از وبلاگ نویسان خوب و جوان پارسی بلاگ به نام آقای حسن نظری به رحمت خدا رفتند. پارسی بلاگ  پس از اطلاع، متنی را در وبلاگ آن مرحوم قرار داد تا همگان مطلع شوند. در سالروز تولد ایشان(12 شهریور) مطلبی تحت عنوان(تولدم مبارک) در وبلاگ وی درج شد که (حد اقل برای اینجانب) بسیار حزن انگیز بود و راستی راستی گریه ام گرفت ،و ظاهرا بعد از آن هم خانواده محترمشان   وبلاگ را سرپا نگه داشته اند.خداوند روح این دوست وبلاگ نویس را غریق رحمت خود فرماید.



    مرحوم آقای حسن نظری

    بله خدمتتان عرض کنم که سعی کرده ام که به وبلاگ کسانی بروم که مدتها پیش در وبلاگ اینجانب نظر گذاشته اند و در صورتی که از بروز کردن وبلاگ آنها مدت زیادی می گذرد،برای آنها ایمیل بفرستم .شاید بعضی خیال کنند که در شرف کاندید کردن خود برای جایی هستم و حالا برای مخ زنی به دور افتاده ام،یا این که برای بالا بردن تعداد بازدید وبلاگ به تحرکاتی دست زده ام.ولی باور کنید این طور نیست.

    وقتی از سلامت دوستان مطلع می شوم مسرور،و در موارد عدم اطلاع از آنها محزون می گردم.من همینجا از دیگر دوستان هم دعوت می کنم که در صورتی که وقت آنها اجازه می دهد،چنین کاری را انجام دهند مطمئن باشند در بسیاری موارد به نتایج خوبی خواهند رسید.

    در اینجا خود را در پاره ای از یافته های این اقدام  با دوستان عزیز شریک می نمایم.

    تصویر فوق را از وبلاگ یکی از دوستان عزیز گرفته ام.به علت فاصله زمانی زیاد با تاریخ بروز رسانی، برایشان ایمیل فرستادم.ولی متاسفانه جواب برگشتی از یاهو حاکی از آن بود که دیگر آن ایمیل وجود ندارد.





    تصویر فوق مربوط به وبلاگ یکی از دوستان بسیار با صفا می باشد که مدت زیادی است وبلاگ خود را به این شکل در آورده و اسم آن را هم عوض کرده است.برایشان ایمیل فرستادم.محبت کردند و جواب ایمیل را دادند و فرمودند که این نوعی خانه تکانی است.


    عکس فوق را پس از کلیک کردن بر روی لینک وبلاگ یکی دیگر از دوستان گرفته ام و نشان می دهد که دوست مورد بحث وبلاگ خود را بسته یا به علت بروز  نشدن طولانی از سوی پارسی بلاگ حذف شده است.



    و این هم یکی دیگز که باز همه مطالب را حذف کرده و فقط قالب وبلاگ را با نام آن حفظ نموده است.

    و این یکی،آخرین بروز رسانی،29 اردیبهشت ماه است.


    و اما آخرین موردی که در اینجا آورده ام بسیار برایم حزن انگیز بود.صاحب این وبلاگ به ایمیلم هم هنوز جواب نداده است.

    لازم به ذکر است که تعدادی از دوستان هم به عللی(که حد اقل برای خودشان موجه می باشد)از پارسی بلاگ هجرت نموده اند.

    رویهمرفته،اکثریت کسانی که توانسته ام تا کنون با آنها تماس بگیرم،الحمدلله سالمند و کار وبلاگ نویسی آنها ادامه دارد.

    به امید سلامت و موفقیت همه دوستان در سنگر وبلاگ نویسی

    تا مطلب بعد خدا نگهدار






  • کلمات کلیدی :


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    روز و هفته معلم گرامی باد
    یلدا به کام شما باد
    اطلاعیه
    عکس های فسای قدیم-
    حیوانات و مدرنیته
    توهم و تخیل
    توجه
    [عناوین آرشیوشده]