سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی
  • محمدعلی مقامی ( پنج شنبه 86/7/5 :: ساعت 11:0 عصر)

  • به نام خدا

    حق الاغ ضایع شد



    روز شنبه 24 شهریور که آخرین پست تابستانی خود را در وبلاگ زدم،به طور اتفاقی در قسمت اخبار یاهو، به خبری در مورد الاغ فوق التصویر برخورد نمودم که برایم بسیار جالب بود.

    جالب از این نظر که این حضرات آمریکایی که در کشور خودشان اینقدر حیوانات را تکریم می نمایند،در دیگر نقاط جهان نه به حیوان رحم می کنند و نه به انسان.می خواستم فورا آنرا آماده کرده و پست کنم که متاسفانه به علت یک امر اضطراری مجبور شدم به تهران مسافرت نمایم.و بدین طریق حق الاغ مورد بحث ضایع شد.   خداوند حق این الاغ را بر من حلال فرماید.و اما چگونه بوده است خبر الاغ؟



    آتش نشانها الاغی را که در چاه به تله افتاده بود نجات دادند.

    آندروود-مینه سوتا
    یک الاغ که به درون یک چاه متروکه افتاده بود پس از آن که طی یک عملیات فشرده نجات، رهایی پیدا کرد،اکنون دوباره شادمانه در حال علف خوردن است.
    بروس هوسث رئیس آتش نشانی این شهر غربی مینه سوتا گفت:به نظر می رسد که این الاغ از مزرعه خود سرگردان شد وبه روی تخته هایی رفت که چاه را می پوشاند که تخته ها شکست.

    آتش نشانها به سرعت متوجه شدند که امکان نداشت که الاغ که متعلق به کشاورزی به نام  وارن گاندبرگ می باشد،از چاه که در زمینهای براین نلسون قرار داشت  بیرون کشیده شود.
    بنا برین آنها در روز پنجشنبه شروع به کنار زدن خاک و تخریب تکه تکه چاه توسط تراکتور نمودند. زمانیکه دیواره یک طرف چاه تخریب شد،آتش نشانها کمربندی را به دور الاغ بستند و با یک طناب آنرا به بیرون هدایت کردند.
    نلسون زمانی که شاهد تخریب چاهش بود گفت:این کار هر بهایی که داشته باشد،من حیوانات را دوست دارم و من کاملا خوشحالم که الاغ در صحت و سلامت است.
    گاندبرگ بعد از عملیات نجات با انتقاد به الاغ می گفت:شرط می بندم که باز هم به فکر انجام چنین کاری خواهی افتاد.اگر در خانه مانده بودی به زحمت نمی افتادی.
    هوسث گفت که وی گاوهایی را که در یخ افتاده بودند نجات داده است،اما این الاغ اولین الاغ بود.

                                         تا مطلب بعد خدا نگهدار




    پست الکترونیکی: 

    mamaghami@yahoo.com 



  • کلمات کلیدی :


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    روز و هفته معلم گرامی باد
    یلدا به کام شما باد
    اطلاعیه
    عکس های فسای قدیم-
    حیوانات و مدرنیته
    توهم و تخیل
    توجه
    [عناوین آرشیوشده]