سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی
  • محمدعلی مقامی ( جمعه 86/1/17 :: ساعت 4:0 عصر)

  • به نام خدا

    وا وبلاگا. به داد برسید.!

    دیروز چهار شنبه 15 فروردین سرم توی کار خودم بود که ناگهان یکی از گزارشگران به من (که مدیر این وبلاگ شخصی هستم  ) تلفن کرد و گفت:وا وبلاگا به داد برسید.همه مطالب و نوشنه های این وبلاگ شخصی به تاراج رفت.

    پرسیدم موضوع چیست؟گفتا شیر پا ک خورده ای تمام محتویات وبلاگ را به تاراج برده است.من که به کلی گیج و ویج شده بودم گفتم درست بگو ببینم چه اتفاق شومی افتاده است.گفت سریعا به قسمت تازه نوشته های پارسی بلاگ برو تا دریابی عظمت فاجعه را.

    فورا آنلاین شدم وبه تازه نوشته ها رفتم.خیلی زود فهمیدم که تمام پست های وبلاگ من یکی بعد از دیگری در آن قسمت همچون زمرد هایی درخشیدن گرفته اند.با خود گفتم نکند سیستم پارسی بلاگ قاط زد ه است.

    یا شاید به وبلاگ من به چشم  تافته جدا بافته نگریسته و تمام پست های مرا به معرض دید عموم گذاشته اند.درد سرتان ندهم،بسم الله گفتم و بر روی یکی از آنها کلیک نمودم.حالا شما خیا ل می کنید چه دیدم؟

    چشمتان و وبلاگتان روز بد نبیند.دیدم که همان طور که گزارشگر متعهد من گزارش داده بود دوست وبلاگ نویسی تمام پست های وبلاگ مرا به شرح زیر بدون ذکر منبع در یک  طرفه العین در وبلاگ خود کپی فرموده است.

    1.از تخم مرغ محلی تا وبلاگ نویسی

    2.فلکه چه کنم یا فلکه چه شود؟

    3.شکوفه های بهاری در زمستان

    4.مقدمه ای بر قرآن کریم( تیتربه زبان انگلیسی میباشد.)

    5.سنبنودوم چیست؟

    6.بیمارستان نظر کرده فسا افتتاح شده اما...

    7.بیست وپنج دعا از قرآن کریم همراه با ترجمه انگلیسی

    8.نوروز مبارک

    9.سفر یزد و عکسهای آن

    10.اختلاف 13 و 14 یک نمیشود

    از آنجایی که آدم  بد بینی نیستم گفتم شاید این  طفل معصوم به وبلاگ من علاقه خاصی داشته است.یا اینکه هیچ نظر بدی نداشته وفقط برای بالا بردن تعداد بازدید کنندگان دست به این مانور وبلاگی زده است.اما کار از کار گذشته بود.سنبنودوم که ستاد نظارت بر نظرات و دوستان وبلاگ من می باشد از موضوع با خبر شده بود وخارج از حیطه وظایف  سازمانی خود شروع به دخالت درامور نمود و مدیریت بحران را به دست گرفت و خدا می داند شاید تا کنون موضوع را به اطلاع مدیریت پارسی بلاگ نیز رسانده باشد.خدا رحم کند این دوست وبلاگ نویس را و حفظ نماید دیگر دوستان را از انجام کار های مشابه.

     

    منبع

     



  • کلمات کلیدی :


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    روز و هفته معلم گرامی باد
    یلدا به کام شما باد
    اطلاعیه
    عکس های فسای قدیم-
    حیوانات و مدرنیته
    توهم و تخیل
    توجه
    [عناوین آرشیوشده]