وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی
  • محمدعلی مقامی ( چهارشنبه 86/1/8 :: ساعت 2:10 صبح)

• به نام خدا
    سفر یزد و عکسهای آن

بالاخره تصمیم گرفتیم چند روزی از تعطیلات عید نوروز را به یکی از نقاط کشورمان که دارای جاذبه های توریستی می
    باشد مسافرت نماییم.
    با توجه به وضعیت آب و هوایی و همچنین مسافت موجود بین فسا و جاهای مختلف سر انجام  به این نتیجه رسیدیم که برای اولین بار به شهر تاریخی یزد برویم.حدود ساعت 9 و30 دقیقه صبح روز سه شنبه 29 اسفندماه فسا را به قصد یزد ترک نمودیم.از طریق شیراز به سه راهی سورمق و از آنجا به سوی یزد راهی شدیم.حدود ساعت 7 و30 دقیقه شب به یزد رسیدیم.بلافاصله به ستاد اسکان آموزش و پرورش مراجعه کردیم.با وجود حجم بالای مراجعین،مسوولین ستاد با نظم خاصی به انجام وظیفه مشغول بودند و پس از مدت زمان قابل قبولی در مورد اسکان ما اقدام مقتضی را معمول داشتند.همین جا لازم است از زحمات و محبت و مهمان نوازی آنان تشکر کنم.همچنین باشگاه فرهنگیان و خانه معلم در امر پذیرایی از میهمانان فرهنگی و ارائه خدمات وتهیه غذا نقش بسزائی داشتند.

در طول اقامت در یزد توانستیم از جاهای مختلفی دیدار کنیم که میتوان از جمله از مسجد جامع، مسجد روضه محمدیه،گلزار شهدا،میدان امیر چخماق،آتشکده زرتشتیان و باغ دولت آباد نام برد.

روز چهارم فروردین آخرین روز حضور ما در یزد بود و حدود ساعت 12 ظهر با خاطراتی خوش شهر زیبای یزد را به قصد شیراز ترک نمودیم.

از بین عکسهای متعددی که در طول اقامت خود در یزد گرفته بودم،83 عکس را برای وبلاگ انتخاب نمودم،ولی چون قرار دادن همه این عکسها در وبلاگ خالی از اشکال نبود تصمیم گرفتم آنها را در آلبوم یاهو قرار دهم تا دوستان و بازدید کنندگان عزیز بتوانند با کلیک بر روی لینک مربوطه عکسها را ببینند.

در آلبوم یاهو عکسها در اندازه کوچکتر دیده می شوند.شما میتوانید با کلیک کردن بر روی آنها اندازه  طبیعی را داشته باشید و سپس در صورت تمایل آنها را در رایانه خود ذخیره نمایید.

البته قول بدهید پس از رفتن به داخل آلبوم ،دوباره به همین صفحه برگردید ودر باره آنها نظر بدهید.

راستی اگر دوست دارید شما را دعوت می کنم که در خبرنامه وبلاگ من مشترک شوید تا هنگام بروز شدن وبلاگ با یک ایمیل خودکار از موضوع مطلع گردید.
    ضمنا نظراتی که باز دید کنندگان محترم در مورد وبلاگ میدهند بطور خصوصی ثبت می شود و عمومی شدن آنها تابع مقررات سنبنودوم می باشد.بنا بر این اگر در مورد عمومی شدن نظرات دیر و زود و همچنین سوخت و سوزی پیش آمد اینجانب جوابگو نخواهم بود.

ای داد و بیداد.................داشت ارائه لینک عکسهای سفر یزد به کلی یادم می رفت.

دوستان و بازدید کنندگان عزیزی که مایل به دیدن تمام عکسها هستند اینجا را کلییک نمایند.