• وبلاگ : وبلاگ شخصي محمدعلي مقامي
  • يادداشت : اشکان در روزنامه اسرائيلي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام به برادر بزرگوارم
    از اين كه توجه كرديد و پاسخي مرقوم نموديد جاي بسي خوشحالي است .
    من منكر ظلم و تهاجمات وحشيانه ي آن ژريم به ملت مظلوم فلسطين نيستم اما هميشه سوالاتي ذهنم را مشغول مي كند.
    چرا بعد از اين همه مدت استقامت و مبارزه و حمايت هاي متعدد از جانب ديگر ملت ها به خصوص ايران ؛ هيچ نتيجه اي حاصل نشده است ؟ كجاي كار مي لنگه ؟
    گاهي اوقات فكر مي كنم نكنه همه ي اينا هم نوعي بازي و سياست است .
    آقاي مقامي عزيز ؛ زماني
    كه فيل ها با هم مبارزه مي كنند اين علف زير پاي آن هاست كه صدمه مي بيند
    .
    ملت فلسطين اون جوري آسيب مي بينند و ايراني ها يه جور ديگه .
    آيا هر نوع حمايتي ازطرف ما نبايد حد و مرز را بشناسد؟
    چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرام است آيا ملت ما در رفاه نسبي است كه انفاق هاي آن چناني داشته باشد؟
    سالانه چقدر وقت و فكر و هزينه صرف اين كار مي شود؟ آيا عاقلانه است ؟
    آيا جاي سوال نيست كه كشوري كه خود نوپاست و حجم زيادي از مردم آن نياز به حمايت و همراهي دارند مسائل اساسي داخل را ول كنه و به امورات ديگري رسيدگي كند ؟
    راستي اين فيلم ميوه ي ممنوعه ؛ حاجي فتوحي را ميگم ؛ چطوربا تمام وجود به مسائل و مشكلات هستي رسيدگي مي كنه!!! در حالي كه خونه اش داره ويرون ميشه وخانواده اش براش بال بال مي زنند و به شدت بهش نياز دارند.
    مردونگي را مي بيني ؛ اي ول داره اون نويسنده .
    اميد وارم تونسته باشم آن چه در ذهن دارم به شما منتقل كنم و به شما اطمينان ميدم كه منم مخالف ظلم و ستم هستم اما با دايه ي دلسوز تر از مادر بودن ، مخالفم.
    پايدار و برقرار باشيد.
    راستي من قصد ندارم خصوصي اش كنم ؛ خود صفحه نظراتتان پيش فرض خصوصي هست و در اين مورد از من كاري ساخته نيست.

    پاسخ

    با سلام و تشکر از شما به خاطر ايجاد اين بحث و شرکت در آن،همانطور که در جوابيه قبلي هم خدمتتان عرض کردم،هيچ شکي ندارم که شما خواهري آزاد انديش ،مسلمان و عدالت خواه هستيد.و اگر جوابيه قبلي را نوشتم فقط به منظور اعلام نظر خود م بود .اکنون نيز محبت فرموده ايد و بحث را ادامه داده ايد.باز هم ضمن احترام کامل به نظرات سرکار،موارد زير را که به نظرم مي رسد و شايد جواب بعضي از سئوالات مطروحه شما باشد عرض مي نمايم.البته من اينجا سعي نخواهم کرد که جوابگوي عملکرد کسي يا گروهي باشم.در مورد اينکه چرا در قضيه فلسطين با همه حمايتهاي ملل مسلمان تا کنون نتيجه اي گرفته نشده،بايد توجه داشت که متاسفانه اکثر حاکمان کشورهاي اسلامي تحت فشار و سلطه کشورهاي زورگو و سلطه گر قرار دارند و در خيلي از موارد با ملتهاي خود نيز در تعارض هستند.نمونه آن کشور هاي مصر و اردن را مي توان نام برد.وقتي که دولت مصر با رژيم صهيونيستي روابط سياسي دارد و هر گونه تلاش مردمي بر عليه اشغالگران را در نطفه خفه مي کند انتظار چه پيشرفتي در اين زمينه مي توان داشت.اگر ملتهاي اسلامي خود نيرو در اختيار داشتند،حتما قضيه کلي فرق مي کرد.نمونه زنده آن مقاومت سال گذشته مردم لبنان است.مگر در ابتداي درگيري يا بهتر بگوييم جنگ پارسال، وزير خارجه آمريکا با وقاحت تمام اعلام خاور ميانه جديد نکرد؟اما با مقاومت مردم لبنان نتيجه اي که مي خواستند نگرفتند و با فضاحت عقب نشيني کردند.ضمنا من در جوابيه خودم چيزي در مورد کمکهاي مالي به فلسطين نگفته بودم.منظور من بيشتر مبارزه فرهنگي و ممانعت از مشروعيت بخشيدن به نظام سلطه جهاني بود.باز هم از شما خواهر گرامي به خاطر شرکت در اين بحث ممنونم و اميدوارم در جاهائيکه دو نظر با هم تعارض دارد،به دل نگيريد.موفق و سر بلند باشيد.