• وبلاگ : وبلاگ شخصي محمدعلي مقامي
  • يادداشت : سانسور در پارسي بلاگ آري يا خير؟
  • نظرات : 2 خصوصي ، 27 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     

    با سلام خدمت جناب آقاي مقامي

    من هم با مطلب شما كاملا موافق ام...

    موفق باشيد

    بسم الله

    سلام

    اينم يه دردي ديگه ي جامعه است

    التماس دعا...

    سلام

    با شما از طريق « من او » آشنا شدم / وب خيلي جالبي داريد / خيلي استفاده كردم

    در مورد سانسور هم موافقم ؛ بايد همين طور باشه

    matlabe khoobi ra eshare kardin!!!!!
    روزبخير
    كاملا حق با شماست
    التماس دعا..............

    سلام بر شما

    عنوان با يادداشت همخواني ندارد. ضمن اينكه آمدم بگويم حقير به كلي از پارسي بلاگ نااميد شدم و آنها كه بصيرت را دنبال مي كردند مي دانند.

    در مورد خصوصي كردن بخش نظرات هم (كه صد البته اسمش سانسور نيست) حكم كلي و واحد وجود ندارد. بسته به سليقه مدير وبلاگ و شرايطش مي باشد.

    بنده مستهجن شدن اتفاقي را دليل خوبي براي خصوصي كردن نمي دانم، اما گاهي شرايط و يادداشت ها به گونه اي است كه ممكن است دشمني هايي در پي داشته باشد كه در اين زمان خصوصي كردن شيوه مناسبي است.

    كلام آخر اينكه: به سراغ من اگر مي آييد، به بلاگ اسكاي تشريف بياوريد.

    دعا بفرماييد.

    پاسخ

    دوست خوبم جناب امير عباس خان گل وگلابسلام و خسته نباشيد.از اينکه به وبلاگ من قدم رنجه فرموديد ممنونم و از اينکه آنرا با قلم رنجه خودتان آراستيد سپاسگزارم.عنوان متني که نگاشته ام با توجه به تعريفي که در ابتداي متن از سانسور آورده ام تعيين گرديده است.و اما در مورد اينکه فرموده ايد خصوصي کردن نظرات اصولا سانسور به حساب نمي آيد بايد عرض کنم که به عقيده بنده اگر نظرات يک وبلاگ بطور پيش فرض عمومي باشد و صاحب وبلاگ پس از ديدن يک نظر(در حالي که قبلا تعدادي افراد آنرا ديده اند)آنرا خصوصي يا حذف نمايد اين کار مسلما سانسور نام دارد.حال اگر همين نظر از ابتدا با پيش فرض خصوصي مواجه باشد و تنها خواننده نظر که همان صاحب وبلاگ است پس از ديدن آن ،کماکان آنرا خصوصي نگه دارد يا آنرا کلا حذف نمايد،اين کار مي تواند(سانسور اندر سانسور)ناميده شود.باز هم از حضور سبزتان در وبلاگ ممنونم.اميدوارم بزودي در رابطه شما و پارسي بلاگ ،رفع کدورت شود و باز هم در خدمتتان باشيم و مستفيض گرديم.موفق باشيد..

    بسم الله الجميل

    سلام دوست گرامي

    با مطلب شما موافقم حداقل با وبلاگ‏هايي كه مطالبي دارند كه اين قابليت براي آنها بيشتر است . نمونه‏اش مطلب اخير وبلاگ گام آخر كه بعضاً مطالب غير اخلاقي در آن بود و توسط مدير حذف شد.

    التماس دعا

    يا علي

    به نام خدا

    سلام عليكم

    من هم با نظر شما موافقم. به هر حال وبلاگ هركسي خانه اوست. هيچ عاقلي اجازه نمي‏دهد كه ديگران در خانه‏اش آشغال بريزند. من تجربه‏هاي مشابهي دارم. برخي كه به هرحال با انديشه‏هاي ما موافق نيستند و در عين حال نه سواد نقد منطقي و علمي دارند و نه اخلاق و ديانت، به فحاشي روي مي‏آورند. من تجربه كرده‏ام كه اين‏ها به هيچ صراطي مستقيم نيستند و هيچ نصيحتي در آنان كارگر نيست و راهي جز خاموشي گزيدن و در خانه وبلاگ را با خصوصي كردن پيام به روي آنان بستن وجود ندارد.

    آقاي مقامي با عشق چطوري؟

    كليدواژه‏هاي عشق در قرآن

    بله سانسور همه جا هست

    دوستم افتخاري ديگر نصيب کربلاي ? شد وسايت سبک بالان مطلب کلامي با مادر شهيد عبدالملکي را به عنوان مطلب گزيده انتخاب کرد

    براي ديدن اين خبر به سايت سبک بالان مراجعه کنيدhttp://www.sabokbalan.com

    ضمنا به روزم

    با سلام

    جناب آقاي مقامي به موضوع بسيار مهمي اشاره كرديد

    در اولين فرصت از اين مزيت پارسي بلاگ استفاده خواهم نمود

    البته به نظر من قشنگتر اين است كه هر كسي كه نظري مي دهد خود آن نظر را خصوصي ارسال كند تا پس از بررسي و موافقت صاحب وبلاگ در وبلاگ قرار بگيرد

    از تذكر شما و توضيحات حاج آقا مخبر سپاسگزارم

    به نام خدا و با سلام خدمت جناب آقاي مقامي

    من هم مانند شما با وجود چنين امكاني موافقم چرا كه موجب مي شود ضمن كنترل مورد نظر شما دامنه مديريت صاحبان وبلاگ را بر محيط مجازي خود بيشتر كند.

    من شخصا نظراتي را خصوصي نگه داشته يا حذف مي كنم كه يا كاملا جنبه خصوصي دارند و يا ادب گفتار را به شكلي افراطي شكسته اند تا جائي كه نه نقد محسوب مي شوند و نه حتي يك بد و بيراه ساده.

    من هم فكر مي كنم اگر فضاي وبلاگها و نظرات ملحق به آن از هنجار شكني هاي اخلاقي و شرعي تطهير شود موجب سلامت بيشتر فضاي انديشه ساز و گفتمان سالم وبلاگ نويسي خواهد بود.

    درپناه يگانه بي همتا سرافراز باشيد.

    پاسخ

    با سلاماز نظرات سازنده شما ممنونم.
     <      1   2