• وبلاگ : وبلاگ شخصي محمدعلي مقامي
  • يادداشت : سانسور در پارسي بلاگ آري يا خير؟
  • نظرات : 2 خصوصي ، 27 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام بر شما

    عنوان با يادداشت همخواني ندارد. ضمن اينكه آمدم بگويم حقير به كلي از پارسي بلاگ نااميد شدم و آنها كه بصيرت را دنبال مي كردند مي دانند.

    در مورد خصوصي كردن بخش نظرات هم (كه صد البته اسمش سانسور نيست) حكم كلي و واحد وجود ندارد. بسته به سليقه مدير وبلاگ و شرايطش مي باشد.

    بنده مستهجن شدن اتفاقي را دليل خوبي براي خصوصي كردن نمي دانم، اما گاهي شرايط و يادداشت ها به گونه اي است كه ممكن است دشمني هايي در پي داشته باشد كه در اين زمان خصوصي كردن شيوه مناسبي است.

    كلام آخر اينكه: به سراغ من اگر مي آييد، به بلاگ اسكاي تشريف بياوريد.

    دعا بفرماييد.

    پاسخ

    دوست خوبم جناب امير عباس خان گل وگلابسلام و خسته نباشيد.از اينکه به وبلاگ من قدم رنجه فرموديد ممنونم و از اينکه آنرا با قلم رنجه خودتان آراستيد سپاسگزارم.عنوان متني که نگاشته ام با توجه به تعريفي که در ابتداي متن از سانسور آورده ام تعيين گرديده است.و اما در مورد اينکه فرموده ايد خصوصي کردن نظرات اصولا سانسور به حساب نمي آيد بايد عرض کنم که به عقيده بنده اگر نظرات يک وبلاگ بطور پيش فرض عمومي باشد و صاحب وبلاگ پس از ديدن يک نظر(در حالي که قبلا تعدادي افراد آنرا ديده اند)آنرا خصوصي يا حذف نمايد اين کار مسلما سانسور نام دارد.حال اگر همين نظر از ابتدا با پيش فرض خصوصي مواجه باشد و تنها خواننده نظر که همان صاحب وبلاگ است پس از ديدن آن ،کماکان آنرا خصوصي نگه دارد يا آنرا کلا حذف نمايد،اين کار مي تواند(سانسور اندر سانسور)ناميده شود.باز هم از حضور سبزتان در وبلاگ ممنونم.اميدوارم بزودي در رابطه شما و پارسي بلاگ ،رفع کدورت شود و باز هم در خدمتتان باشيم و مستفيض گرديم.موفق باشيد..