سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی
  • محمدعلی مقامی ( جمعه 86/5/12 :: ساعت 1:30 صبح)

  • به نام خدا

    خبر خوش

    امروز در این وبلاگ برای خوانندگان،خصوصا همشهریان عزیزکلا خبر خوش دارم.امروز از گله گذاری و حرفهای دل رنجشی خبری نیست.دیروز پنجشنبه یازدهم مردادماه سال1386  نامه ای در یافت کردم که کلی افق فکری مرا در مورد امورات شهرمان تغییر داد.ولی قبل از شرح نامه بایستی مقدمه ای را ذکر کنم.
    در هنگام تشریف فرمایی ریاست محترم جمهوری به  شهر ما در آخر فروردینماه امسال،زمانی که همه با نوشتن نامه، مسائل شخصی خود را مطرح می کردند،بنده حقیر دو نامه  جداگانه تحویل دادم که یکی بیانگر یک مشکل کشوری و گریبانگیر تمام بازنشستگان کشوری بود و دیگری مشکل منطقه ای و خاص مردم فسا بود.در مورد مشکل اول که کشوری بود،خوشبختانه در همان روزهای بعد از سفر     استانی،جناب آقای رئیس جمهور با اقدام مقتضی و شجاعانه ای  گام مهمی در جهت حل آن برداشتند و این نشان دهنده  اهتمام شخص ایشان نسبت به مشکلات اقشار ضعیف از جمله بازنشستگان می باشد.جا دارد که از طرف همه بازنشستگان کشوری از شخص آقای رئیس جمهور تشکر کنم.
    و اما از آنجا که حجم نامه های تحویلی از طرف مردم زیاد است،خصوصا آنهایی که در سطح پایین تری از اهمیت قرار دارد ناچارا به مسئولین ذیربط ارجاع می شود تا پس از بررسی جواب لازم داده شده و اقدام مقتضی معمول گردد.
    نامه دوم من در مورد بیمارستان فسا بود که معرف حضور همه دوستان قدیمی وبلاگ می باشد.من در نامه خود به ریاست جمهوری محترم چکیده ای از مطالب مندرج در وبلاگ ،از جمله سابقه چندین ساله ساخت بیمارستان،افتتاح زودرس آن توسط مسئولین محترم محلی در حالی که ساختمان نیمه تمام و فاقد تجهیزات بیمارستانی است،انتقال امکانات یکی از درمانگاههای شهر به محل بیمارستان،و استفاده موقت از این به اصطلاح بیمارستان به عنوان درمانگاه را شرح دادم و از ایشان تقاضای کمک برای تسریع در کار آن نمودم.
    ظاهرا کار بررسی آن نامه به عهده دانشکده پزشکی فسا محول شده است.دیروز نامه دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشکده مذکور توسط پست به دستم رسید که در آن ، دفتر فوق الذکر اینجانب را توجیه و رفع ابهام نموده است.نامه را ببینید

    ضمن تشکر فراوان از دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشکده،تازه بعد از خواندن این نامه فهمیدم که من چقدر خنگ تشریف دارم.من تا حالا فکر این را نکرده بودم که مسئولین محترم محلی کار افتتاح بیمارستان را فاز بندی نموده اند.تازه فکرش را کردم دیدم مدتی است که  در چهار راه جنب فرمانداری پارچه نویسی بزرگی را نصب کرده اند و خبر از افتتاح فاز اول طرح آبرسانی فسا داده اند.(الحق پارچه اش هم فسفری است و حرف ندارد.) بلافاصله معنی فازبندی را که آفای دکتر(رئیس محترم دفتر بازرسی) بیان کرده اند بیشتر فهمیدم.ناگهان یادم آمد که من فلان فلان شده خودم در زمینهای فاز دوم واگذاری زندگی میکنم.(البته زمین به من واگذار نشده،بلکه منزل آماده و ساخته شده در آن زمین را خریده ام.) 
     و سر انجام برایم شکی باقی نماند که کارهای عمرانی این شهر همه فازبندی شده و با چند سال جلو یا عقب شدن نباید غیر منصفانه لب به گلایه گشود.تنها مورد مبهمی که دوست دارم بدانم این است که انشاءالله فاز بعدی بیمارستان چند سال دیگر افتتاح می شود و آیا با آن افتتاح تغییر کاربری از درمانگاه بودن به بیمارستان شدن هم اتفاق خواهد افتاد یا خیر. 




    والسلام



  • کلمات کلیدی :


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    روز و هفته معلم گرامی باد
    یلدا به کام شما باد
    اطلاعیه
    عکس های فسای قدیم-
    حیوانات و مدرنیته
    توهم و تخیل
    توجه
    [عناوین آرشیوشده]