سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی
  • محمدعلی مقامی ( جمعه 86/3/4 :: ساعت 11:44 عصر)

  • به نام خدا

    تور نیم روزه به استهبان 


    امروز جمعه چهارم خرداد ماه از طرف مدیریت این وبلاگ شخصی
    (یعنی خود بنده) تور خانوادگی نیم روزه ای به مقصد استهبان برگزار گردید.در این تور نیم روزه یکی از با جناق های مدیریت نیزمیهمان خانواده بود.اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برگزاری این تور به شرح زیر بوده است.

    1.گذراندن ساعاتی در جوار آبشار زیبای استهبان وتجدید قوای مدیریت وبلاگ پس از مدت طولانی کلاس داری روزانه و وبلاگ نویسی و وبگردی شبانه.

     

     

    2.استمالت و دلجویی و جلب رضایت معاونت بیدار سازی وبلاگ که در طول مدت کلاس داری روزانه و وبلاگ نویسی و وبگردی شبانه مدیریت،زحمات و مرارتهای زیادی را متحمل شده است.

    (توضیح این که کسانی که با وبلاگ اینجانب آشنایی قبلی ندارند،برای اطلاعات بیشتر در مورد معاونت بیدارسازی مجبور و محکومند که پست(موسسه بین المللی گفتگوی وبلاگها!)را به دقت بخوانند.

    3.کم کردن بار تالمات روحی با جناق فوق الذکر که در غیاب چند روزه همسر خود از استرس فراوانی رنج می برد.

    4.رد کردن و تقبیح نظریه تفرقه افکنانه بسیار معروف که:(نه ژیان ماشین می شود ونه با جناق قوم و خویش).و یا روایت شیطنت آمیز : (چهل باجناق در یک دره گیر افتاده بودند و همگی فریاد می زدند:امان از درد غریبی و بی پناهی)

    5.بر طرف کردن شائبه در حال قوت مبنی بر این که مدیریت این وبلاگ(یعنی بنده) اصولا ناسیونالیست است و فقط می خواهد شهر خود فسا را تبلیغ کند.با رفتن به استهبان و درج گزارش مصور  ثابت شد که ما هوای همسایگان خود را هم داریم.

    6.و بالاخره پشتیبانی مجدانه از ایجاد مناطق گردشگری.

    در پایان مدیریت این وبلاگ ضمن دعوت از شما به دیدن عکسهای تور امروز پیشنهاد می نماید که وبگردی هم جزئی از امورات گردشگری و وبلاگها در زمره مناطق گردشگری به حساب آیند تا ما هم به نان و نوایی برسیم .

     

     





     

     

     



  • کلمات کلیدی :


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    روز و هفته معلم گرامی باد
    یلدا به کام شما باد
    اطلاعیه
    عکس های فسای قدیم-
    حیوانات و مدرنیته
    توهم و تخیل
    توجه
    [عناوین آرشیوشده]