• وبلاگ : وبلاگ شخصي محمدعلي مقامي
  • يادداشت : خون همسر به جوش آمد !!!
  • نظرات : 4 خصوصي ، 18 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    مطلبتون بسيار عالي بود.

    بنا به فرمايش مهتاب خانم خوب.... من يه كمي زيادي شجاعم و ميگم با خانم معترض كاملا موافقم.

    خدمت اون بزرگواري كه چند همسري را حق آقايون مي دونه و عرض كرده كه ترس خود آقايون باعث شده اين حق را فراموش كنند هم عرض مي كنم اينطوريام نيست.

    خيلي از مردان بزرگوار ما شرف دارند و دنبال هوس بازي نمي روند. خداييش چند تا مرد مي شناسيد كه نه از روي هوا و هوس كه از روي اجراي امر خداوند همسر دوم و سوم و چهارم گرفته باشند؟!!

    چند نفرشون را مي شناسيد كه تونسته باشند عدالت واقعي را بين چند همسرشان برقرار كنند؟!

    اگر چند همسري الان فراموش شده واسه خاطر اينه كه مردها عقلشان را به كار انداخته اند و دنيا و آخرت خودشان را خراب نمي كنند. چون اگه چند تا همسر انتخاب كنند هم فشار مالي زيادي بهشون وارد ميشه و زندگي براشون تيره و تار ميشه و هم نمي تونند عدالت را بينشون رعايت كنند و اخرتشون هم آتيش ميشه واسشون.

    تازه يه چيز ديگه را من به عموم عرض كنم. اگر اسلام تا چهار همسر را براي مردان آزاد گذاشته به خاطر اينه كه زمان قديم و جاهليت هر مردي ده بيست تايي زن داشت و نمي تونست عدالت را بينشون رعايت كنه خدا براي اينكه حق خانم ها زيادي پايمال نشه در سوره نساء اين تعداد زوجات را به چهار تا محدود كرد ( اگه مي خواست كمتر از چهار تا بگه كه ديگه عرب جاهلي منكر همه چيز مي شد ) . ضمنا اينكه چهار تا گذاشت واسه خاطر اين بود كه بعضي مردان هوسران كه با يك زن نمي تونند نيازهاي جنسي خودشون را ارضاء كنند حداقل به گناه آلوده نشوند و از راه شرعي بتونند نيازشون را ارضاء كنند و اگر هم به خاطر رضاي خدا بود نه هوا و هوس واسه اين بود كه نان بي سرپرستي كه همسرانشان را در جنگ ها از دست داده بودند سر پناهي داشته باشند.

    حالا مردان بزگوار اگه مردش هستند و به خاطر رضاي خدا مي تونند عدالت واقعي را بين همه زن هاشون برقرار كنند آزادند ولي خدا آخر همون آيه سوم سوره نساء آورده كه اگه مي ترسي نتوني عدالت را بينشون برقرار كني به همين يكي كفايت كن.

    به هر حال از آشنايي با شما خوشحالم و ممنونم به خاطر مطرح كردن اين بحث با اين گفتار جالب.