• وبلاگ : وبلاگ شخصي محمدعلي مقامي
  • يادداشت : برج زهر مار!!!!!
  • نظرات : 4 خصوصي ، 25 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    سلام.
    رفتار درست،‏ خيلي پيچيده نيست. فقط كافيست حق را زيرپا نگذاريم. رفتار بين استاد و شاگرد، غير از احترام متقابل، بايد در جهت آموزش و آموختن باشد و هرچه كه از اين دايره بيرون رود، ناپسند است.
    متاسفانه بعضي از استادان، تنها رفتار درست را، خشن بودن ميدانند، اين رفتار را همه جا ديده ايم، فرقي نميكند،‏ چه حجره دار بازار باشند و چه استاد دانشگاه.
    اگر استاد اعظم و معلم ارشد ما، پيامبر گرامي اسلام باشد،‏ ايشان هيچگاه، نازكتر از گل به شاگردان و پيروان خود نگفته اند، به جز در مواردي كه اصول اسلام را زيرپا ميگذاشتند. وگرنه حتي از حق خود ميگذشتند تا كسي از ايشان ناراحت نباشد.

    + زهرا روستايي 

    az tamame zahamate shoma moteshakkeram

    سلام بزرگوار

    مطلب زيبايتان را خواندم ...

    چند نوشته پائين تر هم منابع مطالعه را رويت كردم .. با اين منابع حقا كه بايد مطالبي اينگونه پر بار هم بنويسيد ...

    البته با توجه به آن عكس هاي تروريستي كه نمايش داده ايد مطمئن هستم منابع اصلي تر را مخفي كرده ايد كه مورد هجوم و دستبرد قرار نگيرد..

    و اما :‏شما كه كيبرد رنجه و ماووس رنجه فرموديد و به آبدارخانه حقير ما سر زديد و با درخواستي ما را شرمنده و در زمره دوستان خود قرار داديد ...
    توقع زيادي است كه از شما بخواهم كليكي اضافه هم كرده و كلماتي را در باب آبدارخانه و نوشته هايش لطف كنيد؟

    جاري باشيد
    ياحق

    سلام چطوري؟!....من زير قولم نزدم بعد 23 روز آپ كردم! مياي ديگه؟!....(براي ديدن صفحات بروز شده ctrl+F5 را بزنيد!)

    hi sir, it seems that u r an english teacher. i"m so glad because of your exepting of my link sharing. i hope we can be good friends , thanx bye
    پاسخ

    HiMe too.Good wishes

    سلام آقاي معلم.

    دل نوشته هاتون حاكي از يه دله جوونه در صورتي كه چهره تون حكايتي ديگر داشت. خوشحالم كه اجازه ندادين گرد و غبار پيري بر وجودتون بشينه.

    سلام...فكر ميكردم معلم باشيد .معلومه كه معلم مهرباني بايد باشيد من هنوز معلم هاي مهربانم رو يادآورم و دلم براشون خيلي تنگ ميشه.

    + ه.ر ف.خ 

    سلام آقاي مقامي من حدود 5 ترمه شاگرد شما بودم و توي همه ترما صفا كردم واقعا ك شما چه معلم گلي هستيد من پيش همه تعريفتون رو مي كنم اقاي مقامي انشا الله ما هم يه روزي دانشجو مي شيم پس چرا فقط از فروغ و فاطمه ياد ميكنيد؟

    از خواهر و دوست خواهرش هم ياد كنيد

    من از همه زحمات شما متشكرم اميدوارم ترم بعد شما استادمون باشيد

    سلام

    حرف خوبي زديد. من خودم معلم عربي هستم. سعي کرده ام در عين اينکه حدود معلم و شاگردي بين من و شاگردانم حفظ مي شود، با دانش آموزانم رابطه صميمانه اي داشته باشم. بارها پيش آمده که از شاگردانم شنيده ام که تا قبل از اينکه من معلمشان بشوم از درس عربي بيزار بوده اند ولي حالا براي زنگ عربي لحظه شماري مي کنند. نمي خواهم از خودم تعريف کنم. فقط مي خواهم بگويم معلم قبل از اينکه يک مدرّس باشد بايد يک دوست خوب براي شاگردانش باشد. الحمد لله نتايج تحصيلي بچه ها هم بيانگر اين موضوع است که رفتار خوب معلم تأثير زيادي در امر يادگيري دانش آموز دارد.

    + 0000 

    من اشخاص داراي وب زياد مي شناسم که براي جاذبه وب شان هزاران تلاش مي کنند کسي رو مي شناسم که براي "بيشتر جلوي چشم خوانندگان قرار گرفتن" از شگردهاي مختلفي استفاده مي کند مثلا يک متني که مي نويسد يک متن هم در کنارش بدون نوشته خاصي قرار مي دهد ولي با همان نام و اين دومي را مداما ديليت و مجددا آپديت مي کند که عنوان نوشته اش مداما در صفحه اول "به روز شده ها" قرار داشته باشد يا گاهي به اين و آن شکايت مي کند که چرا فلان نوشته من منتخب نشده و از اين کارهاي کودکانه که نشان از کمبود شخصيتي دارد کسان ديگري رو هم مي بينم که هر وقت به روز مي کنند مي آيند و در کامنتهاي ديگران يا از طريق پيام داخلي اطلاع رساني مي کنند که ما به روزيم و تو رو به خدا بياييد بخونيد و کامنت هم يادتون نره! و خيلي کارهاي ديگر در حالي که بنده جز در موارد خيلي نادر به روز شدنم رو اطلاع ندادم و از کسي هم التماس کامنت يا بازديد نکردم اکثريت قريب به اتفاق لينکهام در لينکدوني و لوگودوني هم به درخواست طرف مقابل بوده و بنده تلاشي نکرده ام.

    منبع

    پاسخ

    با سلام و تشکر از خضورتونو همچنين با تشکر از شما به خاطر انتخاب متن فوق که از وبلاگ ديگري انتخاب کرده ايد در مورد چيزي که آن برادر محترم نوشته اند و شما اينجا درج نموده ايد بايد به عرض برسانم که:جاذبه بخشيدن به وبلاگ اگر مستلزم انجام کاري خلاف شرع و مقررات سيستم وبلاگ نباشد بلا مانع به نظر مي رسد.ستون تازه نوشته ها جهت اطلاع رساني است.بنا براين اگر کسي از اين ستون براي اطلاع رساني در مورد مطلب جديد خود استفاده کند کار خلافي را انجام نداده است مگر آن که مطلب مربوطه ناقض مقررات سيستم بوده يا سيستم پارسي بلاگ درج مجدد را منع کرده باشد.کساني که مطلب را مجددا در قسمت تازه نوشته ها مي بينند يا بار اول است که اگر مايل باشند مي روند و مي خوانند يا بار دوم و سوم است که در اين صورت به آگهي توجهي نمي کنند و تشريف مي برند کار ديگري را انجام مي دهند.گله و شکايت کردن در مورد منتخب نشدن منطقي به نظر نمي رسد.اين حق سيستم و مديريت آن است که هر طور صلاح مي دانند تصميم بگيرند.ارسال پيام هاي گروهي براي دوستان از امکانات خوب پارسي بلاگ است که طي آن اطلاع رساني به دوستان در مورد بروز شدن هم امکان پذير مي باشد.قسمت نظرات وبلاگ هم همينطور.اما اين که يک کاربر توقع داشته باشد که دوستان الا و بلا بيايند و حتما نظر هم بگذارند منطقي نيست.چه بسا دوستاني بخواهند با وقت کم به خيلي جاها سر بزنند ولي فرصت نظر دادن نداشته باشند.تازه نظر گذاشتن فرمايشي که لطفي ندارد.در مورد تقاضاي دوستي و تبادل لينک هم من فکر مي کنم بايد هر فرد ديد متواضعانه تري داشته باشد.اينجوري شايد اين توهم پيش آيد که همه کاربران ديگر براي دوستي و تبادل لينک بايستي منت کشي کنند.البته اين هم درست نيست که براي بالا بردن تعداد دوستان انسان به سراغ هر کسي برود.باز هم از حضورتون در وبلاگ تشکر مي کنم.
    سلام ببخشيد من لوگوي وبلاگم را عوض كردم اگر امكانش هست شما نيز آنرا در بلاگ خودتان تغيير دهيد. با سپاس
    به روز شدم ، لطفاً در مورد متن نظر دهيد
    سلام مجدد بر پدر بزرگوار ...
    مطالبي كه در راستاي اين وبلاگ عرض نمودم دليل بر آن نبود كه شما در مطلبتون، رعايت حدود شرعي و عرفي را نفرموديد و بنده مطالبي را در رد و يا تاييد اين فرمايشات ارائه نموده باشم ...
    يك سري مطالب به ذهنم مي رسيد نوشتم تا ديگران هم استفاده كنند و اميدوارم باعث رنجش خاطر شما و دوستاني كه خود رعايت اينگونه مسائل را در هر لباسي كه هستند و خدمت مي كنند، سرلوحه خود نموده اند، نشده و نشود . . .


    * محتاج يك نگاهم *

    بر حاشيه برگ شقايق بنويسيد

    گل تاب فشار در و ديوار ندارد.

    باتسليت:

    زاهدي

    با سلام به شما دوست عزيز . زيبا مي نويسيد . خدا نگهدار و پشتيبانتان باشد.
       1   2      >